12/30/2015

What I got for Christmas 2015!

Vaikka joulusta on jo ehtinyt kulua vähän aikaa, tein teille videon lahjoista joita sain! :-) Tein äänestyksen ja video kiinnosti tälläkertaa enemmän, joten tada! Tein tämän englanniksi, sillä olen unelmoinut "kansvainvälisestä" youtubettamisesta jo pitkään ja uuden vuoden kunniaksi ajattelin oikeasti alkaa toteuttamaan unelmaani. ❤︎ Toivottavasti nautitte ja käytte tykkäämässä!


Kertokaa toki kommenteissa mitä te saitte! Saitteko samoja lahjoja kuin minä?

2 kommenttia:

  1. Ihan törkeen hyvä video! Mä oon kauheen nirso tubettajien suhteen mut sä esiinnyt jotenki kivasti kameran eessä, ja enkkuki on vaan plussaa. Ei haittaa yhtään jos teet videoita jatkossaki ja kaikki leivontavideot on erittäin jees myöskin ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos super paljon! ❤︎ Et tajuakaan, kuinka paljon sun kommentti mun tämän vuoden vikaa pävää piristi ja helpotti mun hermostuksen tunnettani tästä videosta. Ihanaa, kiitos kiitos kiitos! Videoita siis tulossa jatkossakin ja varmasti tulen leipomaankin kameran edessä. Hauskaa ja upeeta Uutta vuotta! :-)

      Poista