12/12/2015

Little things | BLOGMAS

kuvat: weheartit

On niin paljon sellaisia pieniä asioita, joita rakastan maailmassa tai mun kodissani tai esimerkiksi joulussa. Ei ne välttämättä ole muiden maailmaa muuttavia, mutta minut ne tekevät onnelliseksi. Joskus ihmiset eivät oikein ymmärrä mitä mä tarkoitan. Varsinkin tässä maailmassa on joskus hankala pysähtyä ja huomioida näitä pieniä asioita. Siksi musta on mukava selailla noita justgirlythings -kuvia, koska noissa kuvissa tiivistyy ne pienet asiat. Jouluna ja joulunajassa kuuma kaakao piparminttutangolla, kynttilät (varsinkin jouluiselta tuoksuvat) tai vain Kampin ihanat rusettivalot kauppakeskuksen ulkopuolella saavat mulle hymyn huulille. Noiden kuuden pienen jutun, jotka keräsin kollaasiksi, lisäksi on muutamia muitakin jouluun liittyviä pieniä asioita, joita rakastan ja jotka ajattelin jakaa myös teille..

❤︎ Kun päivä on ihan hirveä, mutta joululaulut
❤︎ Joulukuusen tuoksu, kun se on tuotu sisälle
❤︎ Kun kuulee ensimmäistä kertaa joululaulun soivan kaupassa
❤︎ Isin katse, kun minä ja Teemu avataan lahjoja
❤︎ Talon ja huoneen sisustaminen ja koristelu 
❤︎ Täydellisen lahjan löytäminen jollekkin tietylle ihmiselle
❤︎ Pipareiden leipominen Emmyn kanssa
❤︎ Aleksanterinkadun jouluvalot (ja jouluikkuna)
❤︎ Oman huoneen kaaos paketointimaratonin jälkeen
❤︎ Jokavuotiset "Mansikkalaisten" pikkujoulut
❤︎ Mun koirani Armin tyylikkäin jouluvillapaita
❤︎ Starbucksin ja muiden kahviloiden joulujuomat
❤︎ Hymyilevät ihmiset lastensa kanssa ostoksilla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti