12/19/2015

beforeidie (xmas edition) | BLOGMAS

Kuvat: weheartit
Jo muutamia vuosia olen selaillut beforeidie -kuvia ja aikaisempaan blogiini tehnyt pitkän postauksen kaikesta, mitä haluaisin tehdä ennen kuin kuolen. Mä itse tykkään näistä hirmuisesti! Ne on yleisesti kauniita ja niistä saa tehtyä ihania kollaaseja. Innostuin sitten marraskuussa pyörimään jälleen weheartit -sivustolla ja löysin beforeidie -kuvat uudestaan.. sitten näin kuvien seassa yhden jouluisen must-do:n ja innostuin etsimään niitä lisää. Löytyikin kuusi kuvaa ja niihin kirjoitettua juttua liittyen jouluun, jotka haluaisin elämässäni kokea tai tehdä. Nämä asiat eivät sinänsä ole suuria tai mielettömän ihmeellisiä, mutta löydän jostakin syystä niistä oikeaa jouluntaikaa ja seikkailua. ❤︎

Joulukuusen alla nukkuminen ei varmasti ole kovinkaan mukavaa, mutta idea on hauska. Paras ystäväni, Emmy (joka tuli parisen viikkoa sitten kotiin maailmanmatkoilta!), tietää tästä jotakin. Kuusen pitäisi olla kyllä kannostaan korkea.. Kuten pidempään blogiani lukeneet tietävät, rakastan Disney:tä henkeen ja vereen. Sitä paitsi.. kuka ei haluaisi kokea joulua Disney World:issa? Mulle olisi oikeastaan ihan sama milloin Floridan/Anaheimin Disney Worldin kokisin, mutta joulu olisi kyllä aikamoinen unelma. Musta olisi aivan ihanaa antaa kodittomalle joululahja. Ei todellakaan säälistä vaan haluaisin näyttää, että heistäkin välitetään. Näen tällaisia ihmisiä Kallion alueella päivittäin ja se surettaa mua usein. Uskon, että maailma menis parempaan suuntaan, jos ihmiset uskaltaisivat välittää enemmän. Misteli ja suukko? Mä en olisi oikea toivoton romantikko, jos tämä ei olisi mun elämäni bucket listillä. Totta kai se on. Kerran olen pienenä äitin kanssa piparkakkutalon rakentanut ja joka vuosi pikkujouluissa kootaan sellainen tyttöjen kanssa, mutta näin vanhemmalla iällä haluaisin kokeilla tehdä sellaisen ihan omin avuin! Matkakuumeinen ilmoittautuu! Luen tällähetkellä niin New Yorkin täytteistä kirjaa, että melkein itkettää ajatella joulushoppailua tuossa valojen ja tähtien kaupungissa.

Jouluaaton fiilikset alkavat jo poltella rintaa todenteolla! Enää 5 yötä! Nyt olen viettämässä ihania pikkujouluja parhaalla tyttöporukalla (näistä bileistä myöhemmin lisää) ja ensiviikolla tiedossa olisi ainakin jouluinen yökylä parhaan ystäväni Julun kanssa, uusin Star Wars -leffa ja paljon joulukoristeluja! ❤︎

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti