12/15/2016

❄︎ Christmas Wishes 2016

Tätä postausta on edellisinä vuosina paljon multa odotettu. Eikä ihme, koska joulutoivepostaukset on yksiä omistaskin suosikeistani! Tykkään asetella toivelistani kollaaseiksi ja tein niin tänäkin vuonna. Valitettavasti Polyvoren (jolla nämä kollaasit teen) kanssa on ollut nyt ongelmia ja tämäkin postaus meni pelkän kollaasin kanssa julkiseksi pari päivää sitten... Huoh. Niin ei pitänyt käydä! Päädyin siis alkukantaisesti ottamaan screenshotin kollaasistani ja sitä klikkaamalla pääsee Polyvore-profiiliini. Pidemmittä puheitta, avaan toiveeni teille!

❄︎ Pörröinen (valkoinen) viltti: bongasin kesällä kauppakeskus Kaaren Prismasta sisustusosastolta AmandaB -merkkisen ihanan, valkoisen pörröpeiton. Se oli pehmoisin asia, jota olen ikinä tunnustellut. Olen siitä asti vinkkailut siitä äidille (ja tontuille), sillä mulla ei ole ikinä liikaa lämpimiä peittoja... vilukissa kun olen.
❄︎ LUSH -paketti "Best Wishes": joulun LUSH on paras LUSH! Tontut pääsee super helpolla, kun LUSHilta voi vain hakea paketin, joka on jo paketoitu valmiiksi ja kaikki tuotteet on paikoillaan sen sisällä. Toivepakettini tänä vuonna on "Best Wishes" ja se sisältää pari kylpytuotetta sekä ihanan mantelisen saippuan.
❄︎ Calvin Klein alusvaatesetti: syksyllä ihastuin Calvin Kleinin alusvaatteisiin, kun kävin niitä kurkkaamassa ja kokeilemassa niitä Kampissa. Marraskuussa sitten toivelistaa kirjoittaessani, alusvaatesetti sai paikan listalta. Toivottavasti aattona löytyisi paketista harmaana CK:n stringit ja bralette.
❄︎ Urban Decay NAKED2 -paletti: tätä luomiväripalettia olen toivonut aikaisemminkin joululahjaksi. Tulevat Wanhojen tanssit antaisivat hyvän syyn saada tämä, sillä teen meikkini itse ja tästä paletista olisi todella apua sen luomisessa. Paletin värit ovat juuri ne mitä etsin. Niillä taikoisi niin arkiset kuin juhlavatkin meikit.
❄︎ Niomi Smart - Eat Smart -kirja: Niomi Smart on ehdottomasti Zoe Suggin rinnalla yksi mun suosikki youtubereistani ja syyskuussa hän julkaisi kokkikirjan. Niomi kokkaa usein kanavallaan kaikkea ihanaa ja kirja on täynnä hänen mielettömiä vegaanireseptejä aamupaloista jälkiruokiin. Tässä yksi mun ykköstoiveista!
❄︎ THE BODYSHOP joulutuotteita: joulutuoksut ovat mun lempituoksujani ja BODYSHOP on tänä vuonna onnistunut niiden kanssa tosi hyvin. Etenkin Vanilla Chai ja Apple Spice tuoksut ovat... siis yksiä parhaimmista ikinä! Mausteisia ja sopivasti makeita. Apple Spice suihkugeeli ja Vanilla Chai vartalovoi olisivat mun toivetuotteet.
❄︎ Yankee Candle -kynttilöitä: kuten tiedätte, olen valtava kynttiläfanaatikko ja Yankee Candle -kynttilät ovat mun suosikkejani. Uuteen vuoteen mulla ei ole vielä yhtäkään kynttilää (kynttilöitähän tarvii ympäri vuoden), joten pukille olen kirjoittanut small-jar kokoisista Christmas Garland ja Riviera Escape -tuoksuista.
❄︎ Kameran jalusta ja uusi muistikortti: jos näitä ei pukki tuo, niin pakko pian hankkia itse, koska jalustaan ja uuteen muistikorttiin mulla on tosi iso tarve... on ollut jo pitkään. Toinen muistikorteistani otti loparit ja jäljelle mulla jäi 8gb -kokoinen kortti, joka ei mun YouTube ja valokuvaus harrastuksien kanssa riitä mihinkään. Jalustana mulla tällä hetkellä toimii korkea jakkara ja kaikki Harry Potter -kirjan päällekkäin. Jep, turvallisuus tästä puuttuu!

Tällainen toivelista tänä vuonna! Minkälaisia juttuja te toivotte? Viime vuoden listaan verrattuna oma listani on ainakin lyhentynyt huimasti... Se tuntuu lyhenevän joka vuosi ja huomaan toivovani enemmän kaikkea, mitä lapsena ei osannut arvostaa yhtälailla tai toivoa lahjana. Vaikka varmaan aina sitä toivoo edes pienen paketin saavansa. ❤︎

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti