12/07/2016

❄︎ Candy Cane Lane by YANKEE CANDLE



Kynttiläkokoelmani on saanut uuden jäsenen. Jouluisen sellaisen.
Vierailin hieman yli viikko sitten jälleen Sisustuskauppa.com -liikkeessä Mannerheimintiellä, sillä kyseisestä kaupasta saa mun suosikkikynttilöitä. Yankee Candle! Ehdottomasti paras brändi, mitä kynttilöihin tulee. Olen vieraillut liikkeessä aikaisemmin syksyllä monia kertoja ja ihastellut joulutuoksuja aikaisin marraskuussa, mutta vasta nyt hankin itselleni joulukynttilän. Pidättelin siis aika viime hetkeen... Enkä silti ostanut pientä kynttilää.

Mun mukaani hyllystä lähti aivan ihana Candy Cane Lane -niminen kynttilä. Se on piparminttuinen ja hieman makea, kuten piparminttutangot, jota Yhdysvalloissa ripustetaan kuusen oksille. Mä rakastan minttuisia tuoksuja ja Candy Cane Lane on kivaa vaihtelua joulun lämpimiin ja mausteisiin klassikkotuoksuihin. Kynttilän tuoksu ei missään nimessä ole hammastahnamainen vaan aika makea ja muistuttaa hyvin selvästi mun lapsuuden lemppareita; Polka -karkkeja. Kynttilä on kauniin punainen ja siis myös täydellinen joulun sisustuselementti. 

Jos olet joulukynttilöiden tarpeessa niin suosittelen kurkkaamaan Sisustuskauppa.com -nettisivuille tai vierailemaan heidän liikkeissään joko täällä Helsingissä tai sitten Tuusulassa. Valitsemani Candy Cane Lane -tuoksun lisäksi vaihtoehtoja on kasapäin! Jouluun löytyy piparkakkua, omenakranssia, joulukuusta, talvipäiviä... Ja sesonkituoksutkin ovat taas vaihtuneet! Niitäkin olen nuuskuttanut livenä ja nekin olivat aivan ihania. Kynttilöiden lisäksi Sisustuskauppa.com tarjoaa myös mielettömät valikoimat erilaisia sisutusesineitä ja joulukoristeita tähän aikaan! Muutamat joululahjat vielä puuttuu, joten itse teen reissua vielä Manskulle... ❤︎

2 kommenttia:

  1. Mullakin on lauantaina tarkoitus Helsingin shoppailupäivän aikana käydä pyörähtämässä Sisustuskauppa.comissa nimenomaan Yankee Candeleiden takia. Oma kausikynttiläsuosikkini vetelee niin viimeisiään, että on pakko käydä hankkimassa uusi:D Mä tykkään joulumausteiden tuoksusta, joten Christmas Memories- on mun ehdoton suosikki Yankee Candelin joulutuoksuista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi miten ihanaa! Kynttiläshoppailu on ihan parasta. :-) Tuo Christmas Memories taisi olla mun toka lemppari joulutuoksu... Se on aivan mielettömän ihana myös. Pitäisi varmaan edes jokin pieni versio siitäkin hankkia ennen joulua. ❤︎

      Poista