9/14/2016

YANKEE CANDLE SUOMESSA?

Tuoksukynttilät ovat mun heikkouteni ja Yankee Candle -kynttilät ovat ehdottomasti mun suosikkejani mitä niihin tulee. Nämä kynttilät palaa kauniisti jättämättä älytöntä määrää vahaa purkin pohjalle, tuoksuvalikoima kattaa kaikki tuoksut mitä kuvitella saattaa ja tuoksu leviää purkista mielettömän hyvin geelimäisen vahan takia. (Itselläni juuri nyt palaa pöydällä Cappuccino Truffle niminen yksilö ja voin sanoa, että huoneeni tuoksuu taivaalliselta, suklaakahvilta.)

Olen vaikka mitkä ojat ja pellot rämpinyt, jotta olen päässyt käsiksi Yankee Candle -kynttilöihin. Pienissä sisustusliikkeissä olen löytänyt muutamia, mutta isoa tuoksuvalikoimaa ei helposti löytynyt.. Kunnes eksyin Sisustuskauppa.com -liikkeen sivuille viime keväänä ja näin sivuilla heidän valikoimansa.

Kesän alussa Sisustuskauppa.com toi liikkeen Helsinkiin. Vierailin Mannerheimintiellä sijaitsevassa liikkeessä kesäkuussa ja meinasi nenä mennä sekaisin kaikista niistä ihanista tuoksuista! Nyt syyskuun alussa saapui vihdoin syystuoksut ja viime viikolla kävin tuoksuttelemassa niitä. Tuli oikea ongelma, että minkä niistä hankin.

Uusia syksyn tuoksuja olivat Dreamy Summer Nights, Autumn Night, Ebony & Oak, Honey Clementine ja Rhubarb Crumble, joista kuvissa näkyvä Rhubarb Crumble lähti minun mukaani medium koossa. Kaikki olivat ihania, mutta Rhubarb Crumble miellytti mua eniten. Se on tavallaan ihanan raikas ja raparperinen, mutta siinä on silti lämmin ja taikinainen tuoksu. Aivan täydellinen syysiltoihin! Myös Dreamy Summer Nights houkutti erilaisuudellaan niin paljon, että oli pakko sekin hankkia pikku votiivikynttilänä.

Sisustuskauppa.com on ehdottomasti jokaisen kynttiläihmisen taivas, joten jos Helsingin tai Tuusulan suunnalla liikutte niin kipaiskaapa kurkkaamaan. Kynttilöitä saa monessa eri koossa, laatu on kyllä hinnan arvoinen ja Yankee Candle:ilta tulee vähän väliä eksklusiivia, mielettömiä kausituoksuja, jotka löytyy kaupoista vain hetken aikaa. Nyt nuo syksyn tuoksut löytyy niin verkkokaupasta kuin molemmasta Sisustuskaupan liikkeestä, joten iskekää kynttenne kiinni ennen kuin ne menee! Pian jo onkin kohta joulukynttilöiden aika..

Löytyykö sieltä kynttiläihmisiä? Löytyykö teiltä kenties lemppari Yankee Candle -tuoksuja?

5 kommenttia:

  1. Voi apua, tämä tuli ihan täytenä yllärinä ja ihanan positiivisena sellaisena! :) Mä oon etsiskellyt Yankee Candleseja Suomesta oikeastaan siitä asti, kun tultiin (takaisin) Suomeen, eikä oo luonto antanut periksi lähteä tilaamaan kammottavilla toimituskuluilla mitään Amazonista... Mutta ihan mieletöntä, että näitä löytyy myös täältä meiltä nyt! <3 Mulla palaa tällä hetkellä olohuoneessa Pumpkin Buttercream - ja on muuten viimeinen purkki, joka on jäljellä... Tää tuli kyllä niin sopivaan saumaan, ah! :--D

    <3 Asta / Tahdoin Jo - I Already Did

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun kommenttisi teki mut kyllä todella iloseks! Ihanaa, jos tää osu näin hienosti sua ajatellen! Kaikkia huimia Amerikan tuoksuja ei ihan taida löytyä, mutta valikoimaa kyllä on silti tosi paljon. Toi Pumpkin Buttercream kuullostaa muuten aivan taivaalliselta. ❤︎ Kiitos ihanasta kommentista ja ihania kynttilähetkiä!

      Poista
  2. Kyllä, täällä on yks kynttiläihminen! Ja äää tonne Helsingin liikkeeseen täytyy kyllä suunnata joku päivä, mulla ei oikeestaan tuoksukynttilöitä oo jääny tälle syksylle ku yks kappale. Uusia siis tarvittais ja pian :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, sinne siis! Ihan huippu palvelukin tuosta putiikista löytyy mielettömän kynttilävalikoiman lisäksi, joten suosittelen vierailemaan. Mä oottelen tosiaan nyt noita joulutuoksuja jo.. Haha! :D

      Poista
  3. Hei. Nyt näitä saa myös Fredalta : ) Meillä on hyvä valikoima Yankee Candlea. Ihania : ) Koti Store Fredrikinkatu 35 00120 HKi. https://www.greenandgablesinterior.com/koti-store

    Terveisin
    Koti Store

    VastaaPoista