9/10/2016

#beforeidie

Rakastan #beforeidie tyyppisiä kuvia! ❤︎ Niiden avulla on hirmu helppo kasata omaa elämän bucketlistiä tai hahmottaa juttuja, joista itse tykkää. Löysin koneeni kätköistä pari kollaasia ja koska huomenna täytän 17-vuotta niin ajattelin, että olisi hauska jakaa nämä tänne odottamaan tulevaisuutta. Kuvat omistaa before i die.

Brighton kiehtoo mua kaupunkina lähes yhtä paljon kuin New York! Se vaikuttaa ihanalta paikalta, jonne haluan matkustaa. ⎯ Englannissa haluan kehittyä ja sitä haluan todella käyttää ja oppia lisää. ⎯ Mä en ole ikinä käynyt kurpitsapellolla.. Ja oon maailman syksyrakkain ihminen! I have to! ⎯ Se ei ehkä täällä tule usein esiin, mutta olen todella täydellisyyden tavoitteinen ihminen ja vaadin iteltäni paljon. Pitäisi oppia vähempään. ⎯ Niin helposti saisi hyvää aikaan. ⎯ Huisia, tämä unelma on toteutettu! Aloitin YouTube kanavani tammikuussa 2016. 

Taylor Swift on ollut mun suurin idolini yli 5-vuotta. Hänen tapaamisensa on siis jo pitkään ollut yksi mun isoimmista unelmista. ⎯ Lushin kylpypallot.. Kukapa ei haluaisi kokeilla niitä kaikkia? (Psst! En ole vielä kokeillut yhtäkään?!) ⎯ Life goals! Vuodesta 2014 olenkin käynt joka vuosi jossain uudessa paikassa. ⎯ Humans of New York.. Niin random unelma, mutta niin cool. ⎯ Ehkä ensi vuonna, kun hankin ajokortin? Auringon nousuja ja aamukahveja auton etupenkiltä. ⎯ Taylor Swiftin rinnalla mulla on toinenkin idoli: Zoella nimellä youtube-videoita tekevä Zoe Sugg. ❤︎

Olisi upea saavuttaa jotain ja inspiroida ihmisiä yhä enemmän. ⎯ Disney on ollut jo pienestä mulle todella rakas. Ihan unelma olisi olla jossakin leffassa äänenä! ⎯ Siis tämä kuva on niin #friendshipgoals, että ei voi muuta sanoa. ⎯ Haluaisin baletin lisäksi treenata enemmän, mutta elämä on aika hektistä enkä ole löytänyt tasapainoa. ⎯ Lontoo seikkailut tulevat tapahtumaan viimeistään parin vuoden päästä, kun lähden au pairiksi Britteihin. ⎯ Kun sitten joskus tapaan Taylorin ja hengaan päivän hänen kanssaan.. Me aivan varmasti leivotaan jotakin!

Tässä vähän pieniä random faktoja mun unelmista.. Löytyykö mun bucketlistiltä jotakin, mitä itsekin haluisit toteuttaa?

4 kommenttia:

  1. Piirrettyjen dubbaus!! Se on varmasti paljon vaikeampaa kuin mitä voisi kuvitella, mutta ai vitsi miten siistiä se olis! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se voisi olla mielettömän upea haaste! Se olisi niin mahtavaa!

      Poista
  2. Ihania juttuja, moni niistä olis mullekin tollanen #beforeidie -juttu. Etenki matkusteluun liittyvät ja sit roolimallina oleminen jollekulle. Ja haha Lontooseikkailut lähti mullakin aupparoinnista ;) Silloin siitä saa ehkä eniten irtikin, koska sitä kaupunkia ei voi koluta päivässä eikä edes viikossa (ei siihen riittänyt edes vuoden mittainen au pair -pesti).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Matkustelu on kyllä sellanen, ettei sitä voi tehdä ikinä liikaa.. Taitaa olla elämänmittainen tehtävä! Oi, ihan super kivaa. Ootan innolla mitä mulle tulevaisuudessa aupparointi tai muu seikkailu tuo tullessaan. :)

      Poista