9/11/2016

BIRTHDAY GIRL

17. Dancing queen. Melkein aikuinen. Silti yhä teini. Minä. Juuri nyt. Naisen parhaaksi iäksikin tuota numeroa kutsutaan ("nainen on kauneimmillaan 17-vuotiaana blaadiblaa"), mutta mä uskon jokaisen olevan hyvä iästä huolimatta. Pakko silti myöntää, että musta tuntuu nyt hyvältä. Musta tuntuu, että 17 on mun ikäni ja edessä on mun vuoteni. Edessä on mun lempivuodenaikani, viimeinen jouluni alaikäisenä, Wanhojen tanssit, viimeisien alaikäisten etujen käyttämistä, ajokortin hankkimisen suunnittelua, villejä seikkailuja.. Mä uskon, että edessä on paljon hyvää.

Onni ja ilo kuplivat kuin shamppanja. Takana on ihana päivä, mun päivä, mutta uudet jutut on vasta edessä.

4 kommenttia:

  1. Voi ihana, miten onnelliselta näytät! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enkä ainoastaan näytä.. ❤︎ Paljon kiitoksia!

      Poista
  2. Ihan superisti onnee viel näin jälkikäteen ♥ Toivottavasti oli huikeet synttärit :D

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Oli aivan mieletöntä! Postausta tulee myöhemmin ja lahjat jaan tämän viikon videolla YouTube kanavallani. ❤︎

      Poista