9/01/2016

2016 FALL BUCKETLIST

Kaiverra kurpitsa: Suomessa kurpitsojen kaiverrus ei ehkä ole niin iso tapa, mutta ehdottomasti kivaa tekemistä.
Mene syksyiselle kävelylle metsään: kun lehdet ovat vaihtaneet väriä ja ilma on kirpeä ja viileä.
Leivo Taylorin ohjeella chai keksejä: ohjetta on jo kokeiltu kerran (heinäkuussa) ja totesin, että se kuuluu syksyyn. 
Polta hamstrattuja syyskynttilöitä: kaapissa odottaa syysiltoja varten pari Yankee Candle kynttilää. 
Vieraile uudessa kahvilassa: syksy on parasta kahviloiden aikaa ja on aina kiva kokeilla uusia.
Kerää ja kuivata värikkäitä lehtiä: kiitän itseäni ensivuonna, kun saan lehtiä huoneen sisustukseen.
Vietä synttäreitä picnicillä: toivotaan, että 11. syyskuuta on hyvä ilma ja tämän saa onnistumaan!
Kuuntele Taylor Swiftin RED albumia: mun aivan number 1 syksyinen albumi. Rakastan!!
Tilaa  Bath&Bodyworksin kynttilöitä: yksi ystävistäni lähtee Kanadaan, jossa B&B on saatavilla..
Käy ostamassa Pumpkin Spice Latte: Starbucksin syksyn klassikko on yksi mun suosikeistani.
Leivo omenapiirakka ja kurpitsapiirakka: kaksi syksyn parasta herkkua! (unohtamatta korvapuusteja!)
Tee kauan odotettu Harry Potter maratoni: mikäs about 24 tuntia tähän meneekään? Pakko toteuttaa!
Katso American Horror Storyn 3 kausi: AHS on ehdottomasti mun syksyohjelma, jota ei katsota kesällä.
Matkusta Puolaan: lokakuussa pääsen koulun kautta Puolaan historian kurssin nimissä.. Jännää!
Pidä 48 tunnin "digital detox": ei kännykkää, läppäriä, telkkaria, radiota.. Vain minä ja vaikkapa kirja.
Hyppää vesilätäkköön ja leiki lehtikasoissa: näinkin pienet jutut tekee olosta niin mukavan ja iloisen.
Näe Valokarnevaalit Lintsillä: tämä on jo perinne parin kamun kanssa, joten tänä vuonna taas!
Tee kavereiden kanssa syksyinen photoshoot: parhaat syysvaatteet niskaan ja kamera mukaan.
Käytä syyskorkkareita, paljon huulipunaa ja tummia kynsilakkoja: syksyn muoti on parasta muotia.
Kokeile uusia kampauksia: mun hiukset on kasvaneet tosi paljon ja nyt ne saa laitettua vaikka miten.

Halloweenina leffailta, marraskuun lopussa Aleksanterinkadun jouluvalot.. Tekemistä ja nähtävää riittää! Mä odotan syksyä maailman suurimmalla innolla ja olen jo niin valmis. Hello September and welcome Fall! ❤︎

4 kommenttia:

  1. Ihanaihana postaus, syksy on niin parasta aikaa! Mä taidan poimia noista suurin piirtein kaikki mun omalle bucket listille :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaaihanaa, että tykkäsit! Sun kommentit aina piristää mun päiviä, Linda! ❤︎ Kirjoitin tämän listan alunperin seinälleni ihan paperille, kynän kanssa ja oon niin innoissani, kun saan alkaa raksimaan juttuja pois. Jos sulta löytyy lisää vinkkejä tälle listalle, niin anna tulla. :D

      Poista
  2. En oo varsinaisesti syysihminen, mut sä ja pari muutakin bloggaajaa on saanu mut paljon paremmalle mielelle sen suhteen! Tekis ihan himona mieli tilata hirveesti syysvaatteita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi super kiva kuulla! Mä en tiedä mikä syksyssä vaan on, mutta rakastan sitä. Siksi levitän tätä syksyistä ilmapiiriä kaikkialle.. Mulla on jo kivasti syysvaatteita, mutta kynttilät.. Voi vimpula niihin menee rahaa.

      Poista