6/23/2016

TREE-PII PARTY FOR 2

Ystävyyksien vuosipäiviä vain satelee.. Toissapäivänä eli tiistaina 21. kesäkuuta juhlittiin rakkaan ystäväni Julun kanssa yhdessä koettua viittä vuotta! Viisi vuotta meidän ensimmäisestä tapaamisesta Harry Potter -elokuvan lippujonossa tuli täyteen ja mä järjestin yllätyksen meidän takapihalle.
Mainitsin mun 2016 SUMMER BUCKETLIST -postauksessa kuinka halusin tehdä tree-piin, eli inkkarien tiipii -majan, joka tehdään puun alle puun oksia apuna käyttäen. Tehty! Ei tosin puun alle vaan käytin meidän terassilla olevaa kuivaustankoa oksan sijasta, ja se toimi. Julu ei tiennyt mitään, joten tämä tuli yllätyksenä.
Herkuiksi valmistin watermelon bowl hedelmäsalaatin, mun tunnettuja terveellisiä chocolate chip -keksejä ja meillä oli Brooklynn Cafesta aivan täydelliset cupcaket. Myöhemmin illalla tehtiin vielä bagelit kunnon ruuaksi.
Asetuttiin siis mukavasti mun rakentamaan tree-piihin, syötiin ja kuunneltiin nostalgisia biisejä, katsottiin joitakin videoita joille viime vuosina on naurettu sekä videoita vuoden takaiselta Taylor keikalta. Amsterdamia ja tuota ihanaa keikkaa tuli niin ikävä. Throwback fiiliksiä siitä voi katsoa mun uusimmalta videolta!

Loppujen lopuksi päädyttiin hakemaan patjat ja nukuttiin tuolla. Laitettiin fairy lightsit päälle, haettiin teetä ja pehmosukat sekä katottiin Frozenia peittojen keskellä. Ihan täydellistä ja ihan parasta! ❤︎

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti