7/20/2016

VIERAS HOLLANNISTA

Hiljaisuus blogin puolella on johtunut ensin päivistä mökillä ja sitten vauhdikkaista turistipäivistä.

Kun mä olin hieman nuorempi, internet ystävät olivat internetissä ja sitten oli oikeita ystäviä. Mä poikkesin tältä polulta ja tein internet ystävistäni niitä oikeita ystäviä. En lopettanut edes Suomen rajoille netissä surffailua.

Pari vuotta sitten tutustuin tumblr -nimisellä sivustolla hollantilaiseen Lonnekeen. Samanikäiseen ja samantyyliseen fanityttöön kuin minä. Taylorin 1989 kiertueilmoitusten jälkeen tajuttiin, että ollaan menossa samaan konserttiin. Se oli hullua. Tavattiin ennen Taylorin keikkaa (yli puolen vuoden kirje ja Skype sessioiden jälkeen) enkä ikinä unohda sitä hetkeä. En varmaan koskaan ole juossut ketään päin ja halannut niin lujaa. Pian tämän jälkeen aloimme luonnostella Lonnien reissua Suomeen. Se vaati vanhempien taivuttelua ja kärsivällisyyttä odottaa.

Mä olen todella onnekas, kun tämä saatiin tapahtumaan. Lonnie saapui tänne viime perjantaina yli vuoden odotuksen jälkeen ja olen vietännyt huimia päiviä hänen kanssaan. Ollaan kierrelty Helsinkiä, pelattu Pokémon Go:ta, syöty ja saunottu, leivottu keksejä, fangirlailtu, nähty kesäistä Loviisaa, seikkailtu ja chillattu illat YouTuben ja Netflixin ääressä meidän sohvalla. Meillä on ollut ihan älyttömän hauskaa ja viikko mun suosikki hollantilaisen kanssa alkaa pian lähestyä loppua.. Palataan pian jälleen Skypen ja 200 sekunttisten Snapchat keskustelujen pariin.

Ensi vuodeksi ollaan jo hieman (tai tosi paljon) kaavailtu mun osalta toista matkaa Hollantiin tällä kertaa Lonnien luo.

2 kommenttia:

  1. Ihanaa et oot löytänyt tollasen tyypin netin kautta ♥ Mullaki on muutama ystävä joihin oon alun perin tutustunut netissä, ja ei voi kyl muuta sanoa ku että onneks on netti :D Helpottaa huomattavasti samanhenkisten ihmisten löytämistä ^^ Kuulostaa superkivalta toi Lonnien vierailu!

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes, nettikaverit kunniaan! Mun elämäni olisi tosi tyhjää ilman internettiä, sillä kaikki parhaat kaverini (lukiosta saatua Isabellaa lukuunottamatta) on alunperin löydetty netistä. :D Kiitos ihanasta kommentista ja oli kyllä aivan huippua! ❤︎

      Poista