7/28/2016

KESÄISIÄ KUULUMISIA

... ja hieman vähemmän kesäiset kaakaot Emmyn kanssa sadepäivän kunniaksi.
Elämä alkaa palaamaan rutiineihin, jonkinlaiseen järjestykseen ja hiljalleen arkeen. Vaikken haluaisi koko arkea ajatellakkaan niin se pieni realisti sisälläni yrittää saada äänensä kuuluviin. Koulu alkaa pian. Se tarkoittaa myös, että alkaa uusi vuosi (olen lukion kakkosella?!!) ja balettitreenit jatkuvat.. Ei minua tavallaan harmita. On kiva, kun saa jälleen elämälle jonkinlaisen selkärangan. On ihanaa, että tulee syksy. (Mä olen rehellisesti sanoen odottanut syksyä jo helmikuusta.) En malta odottaa vaihtuvia värejä, loputonta leipomista, kynttilöiden polttamista, joulun odottamista ilman että kukaan tuomitsee, mun lempparikorkojen palaamista jokapäiväiseen käyttöön..

Tällä hetkellä on kuitenkin vielä kesä. Helsingissä on ollut hirmuisen kuumia hellepäiviä, mä olen painanut ensimmäisiä työpäiviä Lidlissä ja siellä hommat sujuvat hyvin. Paljon kivempaa on työskennellä kaupassa kuin toimistossa. Uskokaa mua, tiedän mistä puhun! Vihdoin on ollut ranta- ja uimakelejäkin. Ja vielä on aikaa kaikelle. Varsinkin PokémonGO!:lle, jota mä olen pelannut ehkä vähän liiankin tunnollisesti. Aloitin 12 päivää sitten ja olen levelillä 12.  Olen lukenut vihdoin ja viimein rakastamani youtuberi Zoe Suggin ensimmäisen kirjan Girl Online ja rakastin sitä. Zoe postaa vlogeja lähes joka päivä ja olen nauttinut niistä iltapalan kera onnellisenä sängyssäni. Omakiin YouTube kanavani voi hyvin! (Suunnittelen jo mitä videoita kuvaan syksyllä..) Ostelen kuitenkin tulevalle vuodelle koulutarvikkeita hitaasti, mutta varmasti. Se onkin koulunalkamisessa paras juttu. Vihkojen, kynien ja muiden päivittäminen. Ainiin.. Pitäisi varmaan koulukirjatkin hankkia..

Toivottavasti teilläkin menee hyvin! Nauttikaa kesäpäivistä, herkutelkaa jäätelöllä ja rentoutukaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti