2/22/2016

PENKKAREITA JA WANHOJA

Kiitos kolmesta ensimmäisestä kuvasta muutamalle meidän lukiolaiselle, jotka viitsivät kuviaan kanssani jakaa!

Viime viikon aikana olen ehtinyt nähdä: karkin satavan ihmisten päälle kuin konfetti, tyttöjen pyörivän sateenkaaren väreissä, korkokenkiä ja tanssitossuja, onnellisia kasvoja, prinsessoja, prinssejä, eläimiä koulun käytävillä.. Kallion tyyliin sekä Penkkarit että Wanhojen tanssit olivat bilettä ja loistoa. Kaikki olivat juhlatuulella, abeja kannettiin aulasta rekkoihin kuten perinteisiin kuuluu (ja oli muuten habat vähän kipeät sen jälkeen) ja Suvilahdessa sijaitseva Kattilahalli täyttyi meidän kakkosista upeissa tamineissaan. Itse siinä mekkojen ja smokkien lomassa pohdin innokkaana, että ensi vuonna tuolla olen minä. (Pakko myöntää, että olen jo pohtinut mekkoa ja sitäkin enemmän mistä tanssipari löytyy..) Kahden vuoden päästä se olen minä siellä kuorma-auton lavalla heittämässä karkkia. Onneksi siihen on vielä aikaa. Nyt oli ihana nauttia näistä päivistä muiden onnea ihastellen. ❤︎

Kiitos upeista Wanhoista upeat kakkoset ja riemukkaista penkkareista rakkaat, pöhköt abit! Hyvää lukulomaa teille!

2 kommenttia: