10/02/2014

Hello October!

syksy1 syksy2 syksy3 syksy4 syksy5
Vihdoin lehdet alkaa vaihtaa väriä! Monet muut tuntuu haikailevan kesän vihreän perään, mutta mä sanoin kauan aikaa sitten heipat kesälle. Musta on aivan ihanaa, kun saa pukeutua lämpimästi ja kattoa kotona ihania ohjelmia teekupin kanssa vilttiin kietoutuneena sisällä, kun ulkona ilma on kylmää ja kirpeää. :-) Lehdet on sitäkin lämpimämmän värisiä ja koulussa kokeet heittäytyy niskaan, mutta ehkä se on ihan ok. Aina ei voi olla täydellisen kivaa! Mä olen aloittanut mun lokakuun blogilatesilla ja lupauksella vähintään kahden kuukauden herkkulakosta sekä tehnyt itelleni kunnon tavotteita. Vaikka oonkin kohta sen neljä vuotta harrastanut balettia.. En tosiaan ole ollut kovinkaan motivoitunut liikkumiseen, mutta nyt mä olen löytänyt siitäkin omat lajini ja sen motivaation, joka oli hukassa. Pari kertaa viikossa lenkki ja joka päivä ainakin yksi blogilates video (usein tekee enemmänkin..), koska se vaan on niin hauskaa! ♥ Syysloma tekee kohta tuloaan ja niin myös TET-harjottelu ja Taylorin viides albumi, jonka odottaminen tuntuu hullulta ja pistää pään pyörälle! Asdfgh. Kaikkea kivaa on tapahtumassa ja vaikka kaikki ei aina kivaa oiskaan niin muistetaan pysyä positiivisena, eikös? :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti