10/18/2014

Syysloma = stressitöntauko.

fall1 fall2 fall3 fall4
fall5

Syysloma on ollut mun kohdalla todella onnistunut, ihana ja täynnä pipariminttuteetä, vähän jo joulun hypettämistä, valokarnevaaleilla kuvailua, neljä paria jäätyneitä sormia ja varpaita, Helsingin alkuyössä leffasta kotiin päin tallustelua, niin paljon naurua ja ihania ihmisiä ympärillä. Kävin Julun kanssa leffassa kattomassa uudestaan Gayle Formanin ihanaan kirjaan pohjautuvan leffan If I Stay, nukuin muutamia öitä kotonakin ja selasin Tumblria yöllä, pohdin leikkaanko hiukset lyhyemmiksi ja niissä hiusinspeissä katoin YouTubesta hiusvideoita, olin Even uudessa kämpässä yötä Even ja Emmyn kanssa ja katottiin Pewdiepietä, jäädyin Lintsin Valokarnevaaleilla ja pyörin kaupungilla ja kuolasin jokaiselle Vogue -lehdelle, jonka näin, koska Taylor on tällä hetkellä siinä kannessa. ♥ Vaikka on ollut kylmä niin mä olen ihan ok. Ehkä vähän flunssainen, mutta ok. Vaikka syysloma loppuu niin mä en murjota sen perään vaan ootan innolla Halloweeniä ja pian Taylorin uuden albumin, 1989:n, ilmestymistä 8 päivän päästä (!!) ja mun kahden viikon TET-harjottelua, josta tulee varmasti kivaa. Nyt pitää vaan juoda vähän enemmän teetä ja pukea lämpimästi. Onneks aina voi paeta kylmää sisälle kavereiden kanssa ja nukkua vierekkäin ja jutella kesämuistoista, jotka lämmittää aina.


onnellinen (komparatiivi onnellisempisuperlatiivi onnellisin) (taivutus)
1.       syvästi ja perinpohjaisesti johonkin asiaan tyytyväinen
                        Olen niin onnellinen kun saan olla teidän kanssanne!

6 kommenttia:

  1. voi että ku oot nätti ♥ sul on myös todella ihan blogi ja kirjotat jotenki ihanan positiivisesti asioista ja apua en kestä :D oo ja aivan, mun piti jo aikasemmi [paljon aikasemmi] sanoa että se sun ja sun kavereides yhteiscossi oli ihan jäätävän kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Apua, ihanan piristävää kommenttia! ♥ Kiva kuulla, että mun positiivisuus kaikuu sinne asti ja kiitos! Se oli kyllä ihan onnistunut cossi vaikka itse sanonkin. :) Kurkkailen sun blogiin!

      Poista
  2. Sairaan kivoja kuvia ja ihanan positiivista tekstiä! Aivan ihana blogi siis! :-)

    http://vievies.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos paljon! :) Kurkkailen myös sun blogiin!

      Poista