2/15/2017

2017 bucket list


Vaikka vuoden vaihdoksesta onkin jo puolitoista kuukautta, niin pakko kirjoittaa tänne mun tämän vuoden tavoitteita bucket list -muodossa. Joidenkin juttujen kannalta olen jo valmis tai jo vähintään aloittanut ja hyvällä mallilla, mutta tässä on yhä yli 10 kuukautta tätä uutta vuotta jäljellä! En siis ole aivan myöhässäkää, vai mitä? Toivottavasti sun 2017 on alkanut hyvin ja jos yhä tarvitset inspiraatiota uuteen vuoteen niin tässä mun bucket list 2017!

Katso 52 uutta elokuvaa: Tämä sama tavoite mulla oli jo viime vuonna ja pidin ihan hirmuisesti sen toteuttamisesta! Tulee katsottua paljon enemmän uusia elokuvia, jota en ole aikaisemmin nähnyt, kun pitää listaa ja on tavoitemäärä mihin pyrkiä. Vuodessa on 52 viikkoa ja sen takia juuri luku 52.
Muuta omaa ulkonäköä: Eihän kukaan näytä samalta ikuisesti, mutta musta tuntuu, että olen näyttänyt ihan samalta tosi kauan. Silmälaseille, otsahiuksille ja hiuksille ylipäätään teen tänä vuonna jotakin.
Tanssi Wanhojen tanssit: toisen lukiovuoteni tähtihetki on jo ylihuomenna eli tämän voi pian ruksittaa yli!
Liity Vegaanihaasteeseen: tämän jutun kerroin jo tämän vuoden ensimmäisessä videossani YouTuben puoelella ja kuten sanoin edellisessä postauksessani, olin mukana Vegaanihaasteessa tammikuun ajan. Yllätyksellisesti jäinkin sitten tälle tielle ja jäin vegaaniksi eli kuukauden Vegaanihaaste tulikin jäädäkseen.
Käy hierojalla: mä olen tosi aktiivinen ja aina menossa, ja terveys saattaa oikeasti olla mun ensimmäinen prioriteetti omassa elämässäni. Treenaan paljon ja syön terveellisesti sekä yritän nukkua tarpeeksi, mutta kehonhuolto usein unohtuu ja jää. Olen tänä vuonna käynyt jo kolme kertaa kiropraktikolla hoitamassa virheasentoja ja heikkouksia lonkkien alueilla, mutta haluan käydä oikeasti hierojalla tänä vuonna! Pääasiassa haluan päästä hieromaan jalat vielä tämän kevään aikana.
Juokse puolimaraton: kuulostaa ehkä ihan hullulta, mutta mä olen tästä tosi innoissani! Juoksin viime vuonna Naisten Kympin ja nälkä kasvaa syödessä. Tähtään kesäkuun Helsinki Half-Marathonille.
Osta liput ja mene festareille: olen jo muutamat vuodet katsonut sivusta, kun kaverit ovat käyneet festareilla enkä suostu enää jäämään sivuun! Olen säästänyt jo viime vuoden kesästä rahaa festarilippuihin ja mulla onkin niitä varten hyvät rahat säilössä. Kesällä mua odottaakin Ruisrock!
Tee jokin iso hyvä teko: olisi ihanaa vaikka leikata hiuksia niin, että niistä saisi peruukin jollekkin sitä tarvitsevalle.
Laadi toimivat aamu- ja iltarutiinit: mulle olisi ihan mielettömän tärkeää kehitellä etenkin hyvät iltarutiinit! Aamurutiinit sain jo vuoden alussa toimimaan, mutta aina stressin keskellä luistan nukkumaanmenoajoista... ja ne kostautuu myöhemmin. Tietty iltarutiini voisi auttaa mua pysymään ruodussa.
Ala suorittamaan ajokorttia: yksi koko vuoden isoimmista jutuista! Ihan mielettömän hullua, että mä voin pian alkaa jo ajamaan itselleni korttia. Olen suunnitellut aloittavani ajotunnit kesällä.
Täytä ne suuret 18: tämä tulee vaikken sitä haluaisi. Syksyllä täytän ne ainiaisesti ylistetyt 18!
Selviydy syksyn yo-kokeista: tiedän, että mulla ei ole nyt syksyllä mitään hätää kirjoitusten kanssa, mutta onhan se jännää. Kirjoitan englannin ja terveystiedon, jotka ovat olleet mulle molemmat hyvin sujuneita aineita. Eka osio mun kirjoitusurakkaa, jota tavallaan odotan myös innolla!

Muutamia omia tämän vuoden tavoitteita siis tässä. Minkälaisia juttuja te tavoittelette tänä vuonna?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti