8/01/2016

NIKE W ZOOM PEGASUS 33


Tällaiset kengät tuli ostettua lenkkipoluille viime kuun alussa. Nike W(omen) Zoom Pegasus -kengät mallia 33 elikkä Pegasus kenkien uusin malli, jota alkoi tulla kauppoihin kesäkuun alussa.

Mä tarvitsin kipeästi uusia juoksukenkiä, sillä omat vanhat poponi olivat kaksi tai kolme vuotta vanhat, kuluneet, eivät tukeneet enää kuten olisi pitänyt ja no.. Ymmärrätte mitä tarkoitan. Koska juoksemisesta on tämän vuoden aikana tullut mulle totisempi juttu niin pitihän mun saada yhtä totiset kengät jalkaan.

Kokeilin ensimmäisen kerran näitä kenkiä Stadiumissa erään myyjän suosituksesta ja olin myyty. Olin kokeillut kenkien edellistä mallia (= Nike W Zoom Pegasus 32), mutta niitä kenkiä ei mistään enää löytynyt mun koossa ja kaupat myivät ne alehinnoin pois uuden mallin tieltä. Ja uusi malli oli jalassani paljon parempi kuin edellinen! En ole koskaan uskonut, että uudistukset jotenkin muuttaisivat tuotteita, mutta tässä töppösessä sen tunsi. Uudistukset tekivät Niken kengästä ainakin omaan jalkaani istuvamman ja tukevamman. Täydellisen kengän.

Oma askeleeni on neutraali, joten pronaatiokenkää en tarvinnut. Juoksen paljon asfaltilla, joten halusin hyvän iskuvaimennuksen ettei kantapää kolahda ikävästi maahan. Halusin kengät, jotka ovat napakat eivätkä aivan höyhenen kevyet sillä itse pidän, että tunnen oikeasti kengän jalassani.

Tätä kenkää kokeillessani huomasin kaikkea ihan uutta, jota vanha kenkäni ei koskaan tarjonnut.  Niken kenkä suorastaan puskee minua eteenpäin ja sillä on tosi helppo kävellä ja juosta. Olen testannut nämä uudet kengät niin juostessa, kävellessä Pokemonien perässä sekä kesätöissäni Lidlissä, ja ne ovat palvelleet minua joka paikassa mahtavasti. Kantapää on korkealla ja tuntuu, että seison suorassa vain jalan asennon takia. Mihinkään ei satu, mikään ei kolahda ikävästi.. Tunnen kengän jalassani, mutta se ei paina minua maahan vaan tukee juoksuani ja boostaa minua eteenpäin.

Suosittelen lämpimästi kokeilemaan näitä kenkiä jossakin, jos etsit hyvää juoksukenkää. Toki kaikilla on erilainen maku, mutta nämä ovat parhaat lenkkarit joita itse olen omistanut! Ja onhan ne toki nätitkin, eikö?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti