8/26/2016

MUN SUOSIKKIBLOGIT

Rakastan blogien lukemista. En lue monia, mutta mulla on niistä harvoista muutama ehdoton suosikki. Näiden blogien postauksia odotan ja mielestäni niitä on vain ihan mielettömän ihanaa lukea. Jokainen on todella erilainen, mutta näkemisen ja lukemisen arvoinen. Eivätkä ne ole tässä postauksessa missään loogisessa järjestyksessä tässä.

www.minttusblog.blogspot.fi
BREAKING LOVE INTO CHEMICALS Minnan blogia olen seurannut jo parisen vuotta. Olen siis nähnyt paljon. Parissa vuodessa blogi sisäiltöineen on tietty muuttunut, mutta ei huonompaan! Tässä blogissa on ihanan suora ja rehellinen ote. Olen lukenut masennuksesta ja huonoista päivistä, mutta myös ihanista asuista ja kuukauden lemppareista. Harvoin ihmiset uskaltavat ruotia elämäänsä blogeihinsa niin suoraan kuin Minna! Nykyään postaukset ovat usein ihanan näköisiä vegaaniohjeita, jotka saa veden kielelle ja olenkin saanut paljon inspiraatiota omaankin keittiöön Minnalta. Todellakin seuraamisen arvoinen blogi varsinkin, jos tykkää ruuasta ja tunnelmallisista kuvista!

www.thegirlwhoimpresses.blogspot.com
THE GIRL WHO IMPRESSES Tämän blogin takana on 26-vuotias Anna, joka opiskelee Helsingin yliopistossa ja kirjoittelee blogiinsa elämän kultahipuista, inspiroivista asioista, arjestaan ja vinkkailee silloin tällöin mitä mieleen tulee. Annan blogi on se mun pimeiden päivieni ilonlähde, sillä Anna osaa arvostaa juuri niitä samoja asioita kuin itse tunnun arvostavani. Hän löytää elämästään ihania, positiivisia asioita ja kertoo tunnelmistaan, jakaa yksinkertaisia kuvia, joista aistin paljon enemmän kuin järkkärikuvista. Vaikka tästä blogista ei negatiivisuutta löydy hipun hippu, ei Anna ole ollenkaan epäaito. Olen lukenut myös huonoista päivistä, väsymyksestä ja ikävästä, mutta ne eivät vie iloa balettitunneista, Punavuoren kaduista tai pienistä "parasta just nyt" jutuista. Ehdottomasti varmaan mun lemppariblogini kaikista. Anna on ihana ja tämä blogi on ihan huippu.
www.andiwent-sohvi.blogspot.com
AND I WENT Vaihtariblogi, jonka takaa löytyy yksi mun luokkakavereistani. Sohvi on lähdössä vaihtoon Englantiin vuodeksi ja hän aloitti bloginsa kirjoittelun about vuosi sitten. Siitä lähtien blogiin on päivittynyt tietoja etenevästä vaihtavuosirumbasta, countdown päivistä lähtöön sekä kaikesta mitä Sohvin mieleen on vaihtariasioista tullut. Sohvilla on ihanan erilainen tyyli ja ihan mielettömät kuvat, jotka kruunaavat postaukset. Blogin ulkoasukin on piirtoa myöten hiottu täydelliseksi, joten täältä löytyy esteettisesti hienoista blogeista pitäville suuri suositus. Sohvin blogi on vain yksinkertaisesti todella freesi ja innolla odottelen mitä vaihtovuosi Brightonissa tuo tullessaan!

Klikkaa blogin nimeä jokaisen kuvauksen alussa ja pääset kurkkaamaan kyseisiin blogeihin!

6 kommenttia:

  1. Äh olin just lähettämässä kommenttia ku netti katkes ja kommentti katos johonki bittiavaruuteen. Mut siis tosi kivan oloisia blogeja, piti avata kaikki uusille välilehdille että voin tutustua niihin paremmin ^_^ Ja toi Annahan on ollu telkkarissa siin au pairit -sarjassa (Au pairit Lontoossa), kannattaa kattoo jos et oo jo nähny!

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei! Mä en edes muista kuinka monta kertaa mulle on käynyt noin.. Ugh! Kiva, jos kurkkailit ja tykkäsit. Jep, näin Annan alunperin juurikin kyseisessä Au Pair -ohjelmassa, joskus todella kauan sitten. Se on itseasiassa yks mun lemppari ohjelmista! :-)

      Poista
  2. VILMA! ❤ voi apua, miten paljon tästä liikutuin, KIITOS! :))

    (Kävin myös kurkkaamassa noi kaksi muuta blogia, en kestä että joku sun luokkakaveri on Brightonissa! Se on superkiva paikka, tykästyin itse heti vaikka oltiin siellä vaan pari päivää :) Samaten toi Breaking Love into Chemicals oli tosi kiinnostavan oloinen!)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos sulle! Osaat niin älyttömästi piristää mun päiviä. ❤︎

      (Super kivaa, että kurkkailit noihin muihinkin! Sohvin blogia lukiessa tulee kyllä ikävä Britteihin vaikka vaan kerran olen siellä vuonna 2014 käynyt ja sillonkin vain Lontoossa. Pakko päästä Brightoniin joskus! :)

      Poista