12/13/2014

Got a long list of Starbucks lovers?

tailor1 tailor2 tailor3
Kaikkea sitä ehtiikin tapahtua niin nopeasti, että ei ehdi edes laittaa kaikkea ylös. Edellisestä postauksesta on vaikka kuinka kauan ja koko ajan tapahtuu. Sillon kun loin tän blogin lupasin itselleni, etten vihdoin ota jostakin asiasta stressiä. En ala panikoimaan, jos en parin viikon aikana jotakin postaa. Ja mä olen oikeasti toteuttanut tätä juttua. Edelliseen blogiin juttua tuli välillä ihan väkisin vääntämällä, mutta tästä en tee itelleni pakkopullaa vaan kirjotan/postaan, kun siltä tuntuu. Nyt tuntuu siltä, asiaa on paljon, ihania kuvia ja joulukuu vaikkei vielä hiutalettakaan lunta.

Edellisen postauksen kuvat ja teksti kertoivat siitä kuinka harmaalta ja ahdistuneelta musta tuntui. Vierähtänyt kuukaus on muuttanut paljon ja mulla on paljon parempi olo ja motivaatio kasvanut moniin juttuihin. Ensinnäkin tänään on Taylorin 25-vuotissynttärit ja tää päivä on ollut aivan ihana ja siitä kohta lisää, haha! Joulufiilis on jo katossa, kokeet jo ohitse (thank god!) ja viimeset balettitreenit on treenattu. Ja niin tää lauantai kului ihanasti viiden muun Swiftien kanssa, joihin tutustuin Facessa ja oli niin ihana nähä; muutamaa niistä ekaa kertaa ja muutamaa jo toista tai useampaa. Noi ihmiset rulettaa niin huolella! Starbucksissa Pihlan kuppiin kirjotettiin "Happy Birthday Tailor". Me naurettiin sille ja mun kupille, johon kirjotettiin Meredih. On ihanaa, kun Wilmaan ilmestyi pariviikkoa sitten äikänpäättötyön numerona 10- ja sain marraskuun vikana viikonloppuna hengata parhaiden ihmisten kanssa pikkujoulujen merkeissä (= jutella niin monista asioista, syödä, tanssia, nukkua paritkin päiväunet, kattoa Yksin Kotona 2:nen miljoonannen kerran ja syödä taas), arvostella Linnanjuhlien asuja tabletin näytöltä Nuuksiossa partiokämpällä viime viikonloppuna ja löytää Matkijanärhi kirjaston hyllyltä ja alottaa sen lukeminen uudestaan. Tää kirja on niin paljon parempi kuin muistin ja nyt oon taas inspiroitunut Nälkäpelistä. Yhdessä isostapaamisen nuortenmessussa se, että pestiin kädet lasimaljassa ja annettiin papin kuivata ne omat kädet.. tuntu jotenkin tosi vapauttavalta ja hyvältä vaikken todellakaan ole kovinkaan uskonnollinen ihminen.

Mä olen onnellinen, koska tasa-arvosesta avioliittolaista äänestettiin hyväksyttyä ja että motivaatio kotona treenaamiseen Cassey Ho:n kanssa on taas tärpännyt ja puolet tästä tekstistä on kirjotettu treenivaatteet päällä. Parasta oli mennä keskiviikkona kymppiin, kattoa koulussa ilmasutunnilla hyvää leffaa ja miettiä mitä kaikkea kivaa on edessä. En ymmärrä miten sain panostettua äikänlopputyöhön noin hullusti ja miten se on 30 sivuinen, mutta onneks on. Mua vähän väsyttää, mutta onneks hymyilyttää kanssa. Oon niin onnellinen, että Emmy ja Eve on taas meillä viettämässä mun kanssa lauantaita ja Tayn synttäreitä vaikka ne vois olla missä vaan muualla. Tää on hyvä päivä. ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti