11/16/2014

I think I am finally clean

clean1 
clean2 clean3
Mä tykkään noista kuvista tosi paljon. Ne on omalla tavallaan niin raakoja ja todellisia, varsinkin noilla hienoisilla mustavalkoisuus -editoinneilla, joihin mä olen rakastunut uudestaan tän syksyn aikana. Mulla on ollut aika rankka ja vaikea viikko koulun takia. Mua on ahdistanut ihan kamalasti, oon itkenyt ihan kamalasti ja hakenut tukea/pakoa Tumblr:ista. Äikän päättötyö pitäis palauttaa ensi perjantaina eikä se ole edes valmis. Päättötyön tärkein osuus, kirja-arvostelut/-analyysit, on ihan kamalia ja kaiken lisäks kokeetkin alkaa tulla vyörynä päälle. Juttelin opon kanssa keskiviikkona lukioista, mua ahdisti ja kun menin takaisin äikän tunnille olin kaikesta ihan paniikista. Oon ikuinen stressaaja, perfektionisti. Siksi tää 9. luokka on tällasta. Noi kuvat sopii tän viikon raakaan aikatauluun ja tunnelmaan hyvin, kuten myös Taylor Swiftin uudelta 1989-albumilta kappale Clean. Se on yksi ton albumin mulle rakkaimpia biisejä. Oon tän viikon aikan myös tajunnut paljon asioita. Aina ei mene hyvin. Mä näytän kauniilta ja todelliselta, epätoivoseltakin, kun katon suoraan kameraan ilman laseja. Joskus on ihan ok ettei ole ok.

2 kommenttia:

  1. mun piti mennä nukkuu mut ei tähän voi olla kommentoimatta! ihanat kuvat ja ja älä stressaannu liikaa, en tiiä kuunteletko näitä mut oikeesti kyl se siitä. koska ei ne paineet katoo minnekkään ysin tai kirjotusten jälkeen, vaan voisin kuvitella et ne vaan kasvaa ja kasvaa joka vuosi ja mä pelkään ettet sä jaksa jos laitat kaikkeen 110 prosenttii energiaa. oma hyvinvointi menee ain koulun edelle :----)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww, kiitos Eve. ♥ Tuli ihan kyyneleet silmiin, koska oon vaan kaivannu piristäviä sanoja ja sua/teitä ihan sikana. Kiitos kiitos kiitos. Onneks nähdään ylihuomenna! *hali*

      Poista