10/04/2016

SYKSYN KYNTTILÄ HAUL

Nyt löytyy mun kanavalta herkkua kynttilöiden ystäville! Olen tässä syksyn mittaan (ja kesälläkin..) hankkinut kynttilöitä pimeneviin syysiltoihin, ja kuten jonkin aikaa sitten eräässä postauksessani hehkutin Yankee Candle -kynttilöitä.. No, toki olen sitten hankkinut juuri niitä. On eri kokoisia, erilaisista tuoksumaailmoista, osa myynnissä vain rajoitetun ajan ja osa ympäri vuoden. Videolla jaan myös pari vinkkiä kynttilöiden suhteen ja siis vinkkailen niitä mun mielestä ihan parhaita kynttilöitä juuri tälle syksylle. Ehdottoman syksyinen video siis ja yksi mun suosikeista mitä olen tubeen tehnyt.  Ihanaa tiistaita ja kansainvälistä kanelipulla eli korvapuustipäivää! ❤︎

Kertokaa kommenteissa alhaalla, mitä tykkäsitte. Jos videot tulevaisuudessa kiinnostaa niin postailen niitä joka viikko sunnuntaisin, joten varmista tilaamalla mun kanava ettet missaa yhtäkään. Syksyisiä juttuja tulossa.. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti