4/10/2016

CALM DOWN AND BREATHE

Anna itsellesi hetki aikaa, rentoudu ja hengitä. Vaikka se olisi vain 30 minuuttia.
Huomasin olevani jälleen stressikierteen uhri. Tein oikein ja otin breikin kokeisiin lukemisesta. Sytytin muutaman kynttilän, levitin banaaniviipaleiden päälle maapähkinävoita ja otin käsiini vihdoin huhtikuun Demin (joka kolahti postilaatikkoon jo aikoja sitten) ja Kotivinkin. Ennen viltin alle kääriytymistä klikkasin Spotifystä päälle rauhoittavan soittolistan ja rauhoituin. Nyt menen jälleen leipomaan mun terveyskeksejä. Tiesin, että tätä mä tarvitsen.
Pysähtyminen on tärkeää. Syvään hengittäminen ei ole itsestäänselvyys. Ei sitä kiireen keskellä ajattele, mutta me harvoin hengitetään kunnolla ja mietitään vain sitä miten hengitys kulkee. Mä olen viimeisen parin viikon aikana opetellut hengittämään uudelleen teatteritreenien ja meditaatio appin kautta. Pysähtyminen ja esimerkiksi meditoiminen tuntuvat tässä kiireen sekoittamassa maailmassa aivan turhalta ajanhukkaukselta, vaikkei se ole sitä. 
Tuntuu aina, että tarvitsen jonkun sanomaan mulle, että mun täytyy joskus olla paikoillaan.

2 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia! Hei onkos sulla postausta entuudestaan noista terveyskekseistä nimittäin vaikuttaa kiinnostavilta ja kokeilun arvoisilta! :)
    http://lauraemiliaan.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja kiva, kun tykkäsit! :-) Keksejen ohje löytyy allaolevasta linkistä! Nykyään leivon ne hieman eri ohjeella ja voisin piakkoin raapustaa teille uudistetun ohjeen tänne!

      http://fromthe1999.blogspot.fi/2015/12/diy-herkkuja-jouluisiin-leffailtoihin.html

      Poista