3/16/2015

i've got thick skin and an elastic heart

happyy1
Nyt yhteishaku on virallisesti mun osaltani tehty loppuun! Oon niin hyvin jaksanut nää muutaman kuukautta stressin ja paineen alla, onneksi sentään Elastic Heart:in tahdissa. Fiilikset on yhtä hyvät kuin kuvassa näyttää ja nyt vaan jännityksellä odotan sitä vastausta, mikä lukioista tulee kesällä. Sormet ristiin, että pääsen Kallion lukioon, jonne ykkösvaihtoehtonani hain. Sen lukion paikat menee kyllä kuin kuumille kiville (haha, rakastan kuivia kivi/kallio vitsejä!) Aahhh, olishan se ihan mielettömän mahtavaa siellä seuraavat kolme vuotta viettää ja opiskella ihmisten kanssa, jota kiinnostaa samanlaiset asiat kuin muakin. Ihan tuntui omalta paikalta siellä pari kertaa vierailtuani! Mun muutkin lukiovaihtoehdot on kyllä tosi kivoja, mutta Kalliolla olisi mulle eniten annettavaa.

Vaikka hymyilyttääkin ihan hurjasti niin tosiasiassa myös pelottaa ajatella, että en nyt tiedä yhtään missä sitä syksyllä olen. Tiedän, että nää viimeset kaksi ja puoli kuukautta peruskoulussa menee nopeammin kun mä osaan kuvitellakkaan.. Aahhh, yleensä mä aina tiedän missä olen seuraavaksi, mutta nyt en. Tavallaan niin jännää ja kivaa, mutta tavallaan karmii ja jännittää niin että vatsaa kipristää. Eipä tässä auta muuta kuin odotella. Itse en voi enää vaikuttaa oikein mitenkään, mutta ei voi kukaan muukaan. Onneksi on muitakin, jotka ymmärtää miltä tuntuu. Kaikki mun parhaimmat ystävät ovat jo lukiossa, joten vertaistukea riittää. Onnea myös kaikille teille, upeille ikätovereille, jotka suorittivat yhteishaun ja odottavat toivottavasti hyviä uutisia lukioista ja amiksista! :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti